Gastenboek

Connectez-vous pour publier un message

Inscription
Wim Hilkmann Wim Hilkmann de Rotterdam Nederland a écrit le 23/01/2021 à 2021-01-23T15:42:25+01:000000002531202101
Goedemiddag dames en heren, Graag wil ik me even voorstellen. Ik ben net lid geworden van de AICMC. Mijn verzameling bevat vooral Peugeot koffiemolens. Ik ben zeer geïnteresseerd in alles van oud Peugeot. Graag verneem ik contacten wie ook vooral Peugeot koffiemolens als verzameling heeft. Ben op zoek naar sites waar koffiemolens aangeboden worden. Ook zie ik er naar uit dat we na de Corona crisis weer eventueel beurzen kunnen bezoeken. Met vriendelijke groet Wim Hilkmann PS. wie in NL lid is van de AICMC verneem ik graag?
Réponse de l’administrateur :
hallo Wim en welkom in Nederland is er nog een lid: kijk op de site in de ledenlijst
Merci de patienter...